Co nowego
Strona Co nowego prezentuje informacje o zmianach w systemie internet.gov.pl.
Maj 2025
28.05.2025
Wersja 1.38
- Parametryzacja zasięgu świadczenia usług
- Usunięcie dublowania inwestycji własnych pobieranych z SIMBA
- Oznaczenie na mapie punktów, które nie występują w Państwowym Rejestrze Granic
- Ograniczenie dodawania punktów adresowych przez użytkowników z rolą: Obywatel
- Raport dla Gmin: zasięgi w gminie
- Dodanie komunikatu informacyjnego podczas zgłaszania zapotrzebowania
- Rozbudowa raportów dla Instytucji Zarządzającej
- Poprawki bezpieczeństwa i niezawodności systemu
- Naprawa zgłoszonych usterek
Kwiecień 2025
02.04.2025
Wersja 1.37
- Oznaczanie na liście zasięgów adresów, które są niepoprawne oraz nie występują w PRG
- Automatyczne usuwanie danych Podmiotów Telekomunikacyjnych, których nie ma już w RPT
- Optymalizacja modułu zarządzania bazą adresową
- Aktualizacja dokumentacji API
- Aktualizacja deklaracji dostępności
- Rozbudowa raportów dla Zarządzającego systemem
- Dodanie danych o inwestycjach ze środków publicznych do raportu Polska w zasięgu
- Poprawki wizualne i jakościowe
Luty 2025
03.02.2025
Wersja 1.36
- Zmiana szerokości kolumn na liście poparcia
- Poprawa funkcjonalności pobierania pliku z błędami importu
- Modyfikacja pliku z historią zmian w punkcie adresowym
- Zmiana podejścia do obsługi zdublowanych adresów pochodzących z PRG wymuszająca konieczność podania współrzędnych w przypadku braku możliwości jednoznacznego dopasowania adresu
- Poprawki wykrytych usterek
Styczeń 2025
07.01.2025
Wersja 1.35
- Doprecyzowanie treści zgód marketingowych i RODO
- Raport wysycenia sieci hurtowych dla Zarządzającego Systemem
- Informacja o zmianach w punktach adresowych dla podmiotów świadczących usługi na infrastrukturze obcej (Raport: infrastruktura obca) dla Operatorów
- Poprawki wizualne w GUI
- Naprawa wykrytych błędów i usterek
Grudzień 2024
23.12.2024
Wersja 1.34
- Wdrożenie funkcjonalności wysyłki pism do podmiotów zobowiązanych
- Zmiany wizualne w GUI
- Poprawki zgłoszonych błędów